wtorek, 7 czerwca 2011

zaległe prace

Pisałam kiedyś, że powstaje pewien projekt i nie podałam żadnych szczegółów. Dziergałam prezent na Dzień Matki i urodziny (też dla Mamy). Wzór zaczerpnęłam z bloga Fascinaty, ale znacznie go zmodyfikowałam. Moje  serwetki są większe, przez co zmieniła się też wielkość płatków. Tu macie oryginał -> klik !
Mojej mamie bardzo się te słoneczniki podobają, używa ich z przyjemnością, ale już zapisana zostałam na kurs do mojej Matki Chrzestnej, która jest dosyć robótkowa, aby nauczyła mnie robić tak, żeby nie powstawał ten "promień" w miejscu łączenia rzędów. Serwetki powstały z kordonka Snehurka (jasnożółty i brązowy) za pomocą szydełka 0.95mm.

Nie mam niestety ładnych zdjęć, kompletnie zapomniałam o ich zrobieniu ;p


Zrobiłam cztery (nie zdążyłam więcej). Środek ma średnice 12 cm, więc całość ma około 16 cm.


A tutaj to w ogóle upinałam sobie je tylko tak na sucho, żeby zobaczyć, czy nie lepiej wyrzucić i zapomnieć.. ale na szczęście są udane :D

1 komentarz:

  1. Śliczne te Twoje słoneczniki. Wspaniały prezent mamie sprawiłaś!
    Inne Twoje prace również sąbardzo ładne :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń