piątek, 15 czerwca 2012

w błękitach

Skoro zrobiłam czapeczki dwóm Królewnom, to musiałam (chciałam raczej) trzeciej również. Mama Lusi zadecydowała, że czapeczka ma być w kolorze seledynowym, niestety nie znalazłam takiej włóczki. Jest za to niebiesko-błękitno-seledynowo-biała. Wzór znany z poprzednich moich czapeczek. Jeśli komuś z Was się spodobał, mogę udostępnić. Posiadam również wzór na kwiatek i listki. 




Włóczka: Alize Bella 100% bawełna (bardzo fajna)
Kolor: melanż biało-niebiesko-seledynowy 2130
Szydełko: 2 mm
Rozmiar: na ponad 2letnią  dziewczynkę
Dodatki: kwiatek z muliny DMC kolor melanż 4120, płatki z podwójnego kordonka Karat 8 w odcieniach zieleni, perełka




A taki sobie wymyśliłam przybornik na szydełka i nożyczki :)

Pozdrawiam serdecznie! :)

2 komentarze:

  1. Śliczne te czapeczki ale bardzo przypadła mi do gustu bransoletka folkowa ;)
    Dzięki za udział w Rozdawajce i cieszę się, że mogłam poznać kogoś z niedaleka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj:)
    Z przyjemnością donoszę, że zostałaś szczęśliwie wylosowana w moim candy :)))
    Serdecznie gratuluję :)
    Czekam na kontakt.
    Pozdrawiam- Iwona.
    P.S. Ślicznie robisz na szydełku- podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń