wtorek, 17 stycznia 2012

etui na czytnik e-booków

Siostra wygrała w konkursie radiowym czytnik e-booków, Bardzo fajna sprawa, zwłaszcza dla osób niedowidzących, lub którym po prostu szwankuje wzrok. Można ustawić dowolny rozmiar czcionki, nie świeci to po oczach, wygląda właściwie jak kartka. Lekkie, poręczne i do podróży można wziąć kilka książek, lub np. pdf-ów ze schematami :D


No więc miałam za zadanie zrobienie etui, pokrowca na to urządzenie. Żeby nie zmarzło :D Wygrzebałam zapasy jakiejś włóczki, chyba akryl... Wyszło całkiem nowocześnie i zabawnie :)


zamyka się chowając zakładkę w środek
otwarte, z czytnikiem w środku...

... i bez czytnika

w środek wszyłam woreczek z jednego arkusza filcu.
Wszystko jest stabilniejsze i grubsze :)

Robiłam w dwie nitki. Wymiary urządzenia to 13x20cm i taka też jest robótka.
Schemat którym się posłużyłam (to od samej góry) :





a na koniec coś do posłuchania i obejrzenia (koniecznie obejrzenia!)  >> kliknij! <<


Włóczka: jakiś akryl
Kolory: turkusowy i granatowy
Szydełko: 5mm


Pozdrawiam serdecznie zarówno stałych bywalców nimfowego świata jak i nowych gości :) :) :)

1 komentarz:

  1. Czy jest choć jeden blog (nie licząc bloga ZUCHa) gdzie nie umieszczono ostatnio Somebody That I Used To Know? :P

    OdpowiedzUsuń